مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-06بين الملل

کلورلی: پاسخ های ما با رفتارهای ایران مرتبط است


وزیر خارجه انگلیس در گفت وگویی عنوان کرد که اگر ایران رفتارهای خود را تغییر دهد، پاسخ انگلیس به این رفتارها نیز تغییر خواهد کرد.

- وزیر خارجه انگلیس در گفت وگویی عنوان کرد که اگر ایران رفتارهای خود را تغییر دهد، پاسخ انگلیس به این رفتارها نیز تغییر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز پنج شنبه در گفت وگویی با العربیه درخصوص توافق ایران و عربستان گفت: ما از گفت وگو استقبال می کنیم و امیدواریم که که مذاکرات و دیدارهایی که سعودی ها با ایرانیان داشتند، با تغییر رفتار آن ها شود اما در نهایت همه چیز به انتخاب سران ایران بستگی دارد.

کلورلی در ادامه مدعی شد که اگر گفت وگوهای سعودی ها و ایرانیان به توقف حمایت ایران از گروه های مسلح منتهی شود، تغییر مثبتی محسوب می شود.

این مقام انگلیسی در ادامه میانجی گری چین میان ایران و عربستان سعودی را اقدامی مثبت خواند؛ به شرط آنکه پکن بتواند ایران را توقف سیاست های خصمانه علیه همسایگانش ترغیب کند.

وی در ادامه گفت: ما در نهایت همه چیز را اقدامات شان قضاوت می کنیم.

برای ایران ساده است که توافق هایی را امضا کند و این گامی مثبت بالقوه ای محسوب می شود اما مسئله مهم تر این است که ببینیم ایران واقعا دست به چه کاری می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلورلی: پاسخ های ما با رفتارهای ایران مرتبط است

کلورلی: پاسخ های ما با رفتارهای ایران مرتبط است