مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-02سياسي

تجلیل از بانوی مدال آور آکادمی مخترعان اروپا در تبریز


شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از دکتر سودابه داوران استاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز و نخبه علمی در حوزه نانو تجلیل کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از دکتر سودابه داوران استاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز و نخبه علمی در حوزه نانو تجلیل کردند.

در صد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در روز یکشنبه، 11 تیرماه، از بانوی تبریزی، دکتر سودابه داوران مدال آور طلای آکادمی مخترعان اروپا در جشنواره Teknofest 2023 تجلیل شد.

سودابه داوران در این جلسه اظهار کرد: بزرگترین افتخارم این بوده که بتوانم جایگاه زن ایرانی را ارتقا دهم و نام شهر تبریز در جهان طنین انداز شود.

وی که پیش از این به عنوان اولین زن در دنیا، مدال علمی یونسکو در نانوتکنولوژی را دریافت کرده بود، اردیبهشت سال جاری در شهر استانبول ترکیه با طرح تحقیقاتی نانو الیاف حاوی داروهای آنتی بیوتیک و عصاره های گیاهی ضدمیکروبی برای درمان زخم های عفونی مقاوم به آنتی بیوتیک موفق به اخذ مدال طلا در جشنواره تکنوفست شد.

وی نخبه علمی در حوزه نانو و عضو هیات علمی دانشکده داروسازی و رییس مرکز نوآوری و شتاب دهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز است.

داوران، طرح ابتکاری زخم پوش های نانوکامپوزیتی جدیدی حاوی داروی آنتی بیوتیک و عصاره های گیاهی که دارای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بانوی مدال آور آکادمی مخترعان اروپا در تبریز

تجلیل از بانوی مدال آور آکادمی مخترعان اروپا در تبریز