مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 05:252023-07-11سياسي

یک نماینده مجلس: بیش از 60 هزار میلیارد تومان کالا در بنادر خاک می خورد


نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور بیش از 60 هزار میلیارد تومان کالاهایی داریم که در گوشه سازمان اموال تملیکی در بنادر خاک می خورد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور بیش از 60 هزار میلیارد تومان کالاهایی داریم که در گوشه سازمان اموال تملیکی در بنادر خاک می خورد.

همچنین ماشین آلات معدنی بسیار زیادی در سازمان اموال تملیکی در بنادر 20 سال است که خاک می خورد.

حجت الاسلام جواد نیک بین شامگاه 19 تیرماه، در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اگر قرار است بخش معدن به خوبی مدیریت شود باید در خدمت علم و صنعت اداره شود.

اگر علم و صنعت، معدن را مدیریت کند دچار آمایش هستیم و گرنه همیشه در چاه آزمایش هستیم و تا در بوته آزمایش فعالیت کنیم ما همچنان جهان سومی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انقلاب صنعتی چهارم هستیم، افزود: تا رگ علمی و صنعتی ما وجود نداشته باشد ما تحت هژمونی انقلاب صنعتی جهان هستیم و کماکان عقب افتاده از صنعتیم و برای حل مشکل دولت مردان باید به حرف متخصیص شرکت های دانش بنیان و خصوصی گوش فرادهند.

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس واردت خودرو را امسال و سال گذشته تصویب کرده است، بیان کرد: اگر دولت بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس: بیش از 60 هزار میلیارد تومان کالا در بنادر خاک می خورد

یک نماینده مجلس: بیش از 60 هزار میلیارد تومان کالا در بنادر خاک می خورد