مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-24بين الملل

چرا زیر آب رفتن پرطرفدار شد؟


این روزها خبر غرق شدن زیردریایی «تایتان» و مرگ پنج سرنشین آن که با هدف بازدید از بقایای کشتی تایتانیک راهی اعماق دریا شده بودند، در صدر اخبار جهان قرار گرفته است.

- این روزها خبر غرق شدن زیردریایی تایتان و مرگ پنج سرنشین آن که با هدف بازدید از بقایای کشتی تایتانیک راهی اعماق دریا شده بودند، در صدر اخبار جهان قرار گرفته است.

حال این سوال مطرح می شود گردشگری در زیر آب، که به تازگی هم قربانی گرفته است، چطور به محبوبیت رسید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بی بی سی، در عصری که خشکی چیزهای زیادی برای کاوش دارد، موج اخیر گردشگری زیر آب به مسافران اجازه می دهد تا به اعماق یکی از ناشناخته های زمین یعنی اقیانوس سفر کنند، آن هم در شرایطی که بیش از 70 درصد از سیاره ما را آب پوشانده است.

افتتاح مجموعه ای از مکان های تفریحی همچون نخستین هتل زیرآب جهان و بزرگ ترین رستوران زیرآبی جهان در نروژ به طور روزافزون مسافران ثروتمند را برای کاوش در دنیای جدید زیر اقیانوس جذب کرده است.

اکنون که غرق شدن زیردریایی حامل پنج گردشگر در مرکز توجه قرار گرفته است، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که درباره محدودیت های این تجربیات خاص بیشتر صحبت کنیم.

گردشگری زیر آب را نمی توان یک اتفاق جدید دانست؛ چرا که ژاک-ایو کوستو استفاده عمومی از تجهیزات غواصی را در سال 1942 میلاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا زیر آب رفتن پرطرفدار شد؟

چرا زیر آب رفتن پرطرفدار شد؟