مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:052023-06-27سياسي

ترس های مرضی که می توانند زندگی انسان را مختل کنند


یک روانپزشک در چهارمحال و بختیاری گفت: ترس ها در دو حالت معمولی و مرضی وجود دارند، فوبیا نیز درواقع همان ترس بیمارگونه یا مرضی محسوب می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک روانپزشک در چهارمحال و بختیاری گفت: ترس ها در دو حالت معمولی و مرضی وجود دارند، فوبیا نیز درواقع همان ترس بیمارگونه یا مرضی محسوب می شود.

الهام زارعان در گفت وگو با ایسنا درخصوص ترس یا فوبیاهای گوناگونی که افراد با آن درگیر هستند، اظهار کرد: انسان با چهار حس ترس، غم، شادی و خشم متولد می شود یعنی افراد از همان ابتدای زندگی احساس ترس را با خود به همراه دارند اما ترس های انسان در طول زندگی با یکدیگر متفاوت هستند.

این متخصص روانپزشکی با اشاره به انواع ترس، افزود: ترس ها به دو حالت معمولی و مرضی وجود دارند، فوبیا نیز درواقع همان ترس بیمارگونه یا مرضی محسوب می شود برای مثال ممکن است افراد نسبت به برخی حیوانات مانند مار، عنکبوت، سوسک و.

فوبیا یا ترس مرضی داشته باشند، بعضی افراد نیز نسبت به موقعیت ها و شرایط طبیعی فوبیا دارند برای مثال ترس از ارتفاع از این نوع ترس ها محسوب می شود.

وی ادامه داد: گروه دیگری از افراد نسبت به خون، تزریق و جراحت ترس دارند و با دیدن این موارد از حال می روند، نکته مهم این است که برخی از ترس های مرضی یا فوبیا از سنین کودکی آغاز می شوند، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس های مرضی که می توانند زندگی انسان را مختل کنند

ترس های مرضی که می توانند زندگی انسان را مختل کنند