مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-11بين الملل

هشدار مقام روسی درباره لغزش آنکارا به طرف کشورهای «غیر دوست» مسکو


یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط گرای اوکراینی « آزوف» و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، - یک سناتور روس آزادی رهبران گروه افراط گرای اوکراینی آزوف و حمایت از عضویت اوکراین در ناتو را نشان دهنده لغزش ترکیه به سوی کشورهای غیردوستِ روسیه، دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، ویکتور بوندارف ، نماینده شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنای این کشور) که ریاست کمیته دفاعی و امنیتی این نهاد را هم برعهده دارد، گفت: اظهارات و اقدامات اخیر ترکیه نشان می دهد که این کشور به سمت گروهی از کشورهایی که مسکو آنها را غیردوست می داند، می‏لغزد.

بوندارف همچنین با بیان اینکه رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در حال تسلیم شدن در برابر فشار غرب است، افزود: قطعا امنیت ملی و منافع ملی در اولویت است.

اما حتی تحت فشار جدی غرب، باید آبروی خود را حفظ کرد، همانطور که ویکتور اوربان، رهبر مجارستان این را بارها نشان داده است.

اردوغان جمعه گذشته در دیدار با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در آنکارا گفت که اوکراین لایق پیوستن به ناتو است.

روز بعد، زلنسکی اعلام کرد که پنج تن از رهبران هنگ آزوف را که مسکو آنها را یک سازمان تروریستی می داند، با خود به اوکراین برگردانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقام روسی درباره لغزش آنکارا به طرف کشورهای «غیر دوست» مسکو

هشدار مقام روسی درباره لغزش آنکارا به طرف کشورهای «غیر دوست» مسکو