مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-19حوادث

پایان قدرت نمایی 7 تن از اراذل واوباش در تهران


معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری 7 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با عربده کشی و قدرت نمایی و قطع عضو شهروندی باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرگرد محمد زیدی، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه 7 نفر از اراذل و اوباش در محدوده خیابان خوش تهران با عربده کشی و قدرت نمایی منجر به قطع عضو شهروندی از ناحیه مچ دست شده و همچنین باعث نارضایتی و رعب و وحشت برای شهروندان شده اند که بررسی موضوع جهت دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه هشتم سازمان اطلاعات پلیس تهران قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا اکیپی از مأموران به محل در گیری اعزام و در پالایش های اطلاعاتی و تحقیقات محلی هویت این افراد را شناسایی کردند.

سرگرد زیدی گفت: بررسی های اولیه نشان از این داشت متهمان برای جلوگیری از دستگیری توسط پلیس از مخفیگاه خود نقل مکان نموده و زندگی مخفیانه ای را آغاز کرده اند.

وی در ادامه گفت: در ادامه بررسی های پلیسی و استفاده از روش های شناسایی نوین کشف جرم، مأموران این پلیس موفق شدند مخفیگاه متهمان را در مخروبه ای در حاشیه شهر تهران شناسایی و دستور قضایی مبنی بر دستگیری متهمان را اخذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان قدرت نمایی 7 تن از اراذل واوباش در تهران

پایان قدرت نمایی 7 تن از اراذل واوباش در تهران