مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 23:152023-07-13اجتماعي

آغاز احداث زیرساخت های گردشگری در آبشار «گریت» لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از آغاز احداث زیرساخت های گردشگری در آبشار «گریت» این استان خبر داد.

- خرم آباد - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از آغاز احداث زیرساخت های گردشگری در آبشار گریت این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور رفاه حال گردشگران، عملیات تکمیل زیرساخت های گردشگری آبشار گریت آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در این مرحله از عملیات، احداث سکو، بهسازی و ساماندهی اطراف آبشار و همچنین بهسازی مسیر دسترسی آبشار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه برای اجرای این عملیات شش میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد، افزود: آبشار گریت یا سرکانه که در گویش محلی تاف هفت چشمه نیز نامیده می شود، یکی از آبشارهای لرستان به شمار می رود که در منطقه ای کوهستانی و جنگلی و در 50 کیلومتری جنوب شرقی خرم آباد در روستای گریت از توابع بخش پاپی واقع شده است.

حسن پور، بیان کرد: آبشار گریت یکی از زیباترین آبشارهای لرستان به حساب می آید که در دره ای خوش آب وهوا و در میان انبوه درختان جنگلی بلوط، زالزالک و مو قرار دارد که در اثر عبور رودخانه گریت از روی ناهمواری ها به طرف رودخانه سز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث زیرساخت های گردشگری در آبشار «گریت» لرستان

آغاز احداث زیرساخت های گردشگری در آبشار «گریت» لرستان