مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-25سياسي

حجت الاسلام نواب: «تواضع» کلید صعود از نردبان شرافت و انسانیت است


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مدیران کاروان ها و مجموعه ها خواست در برابر زائران تواضع داشته باشند تا از نردبان شرافت و بزرگواری صعود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در نشست توجیهی مدیران مجموعه ها و کاروان ها برای حضور در مشاعر که در مکه مکرمه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: مسئولیتی که شما برعهده دارید و خدمتی که به زائران می کنید زمینه طواف و نماز آنها را در درگاه احدیت به همراه دارد که توفیق بسیار بزرگی شماست.

وی با بیان این که مدیران و خادمان بین زائران و خدا پیوند برگزار می کنند ادامه داد: زائران با خدماتی که شما ارائه می کنید برای انجام اعمالش قوت می گیرد و در دعاهایش قطعا شما را هم مد نظر قرار خواهد داد.

به همین خاطر برای خدمت به زائران خانه خدا سنگ تمام بگذارید.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تواضع را کلید صعود از نردبان انسانیت و رسیدن به جایگاه های رفیع اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: به فرموده حضرت علی (ع) تواضع نردبانی است که آدم را برای رسیدن به شرافت والای انسانیت بالا می برد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب خاطرنشان کرد: همانگونه که تا این مرحله از حج با رفتاری شایسته و برخوردی مهربان با زائران سرزمین وحی برخورد کرده اید، در ایام تشریق این روند را تقویت کنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نواب: «تواضع» کلید صعود از نردبان شرافت و انسانیت است

حجت الاسلام نواب: «تواضع» کلید صعود از نردبان شرافت و انسانیت است