مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 06:502023-07-04سياسي

برپایی کاروان پیام رسان غدیر در فامنین


رییس اداره تبلیغات اسلامی فامنین گفت: برپایی کاروان پیام رسان غدیر در روستاها، مسابقه خطبه های خوانی غدیر و جشن دو کیلومتری در شهرستان فامنین ویژه برنامه غدیر است.

- حجت الاسلام رضا ایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امروز گمشده بزرگ بشر انسانیت و خیر خواهی و عدالت است، اظهار کرد: شناخت حضرت علی (ع) ابر مرد تاریخ برای ما بسیاری کار دشواری است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می فرمایند اگر می خواهید خدا را بشناسید به سوره توحید مراجعه کنید امیرمومنان نیز شناسنامه انسانیت است و در همه ابعاد الگوی انسان ها بوده و همه شخصیت علی (ع) در سوره توحید نهفته شده است.

وی ادامه داد: جرج جرداق درباره فضائل و شخصیت امیر مؤمنین حضرت علی (ع) می گوید ای علی اگر بگویم تو از مسیح بالاتری دینم نمی پذیرد و اگر بگویم او از تو بالاتر است وجدانم قبول نمی کند نمی گویم تو خدا هستی ولی تو چه بشری هستی و این از عظمت والای امیر مؤمنین علی (ع) حکایت دارد.

حجت الاسلام ایمانی به فضائل علی (ع) از نظر علما و بزرگان دینی در کتب مختلف اشاره کرد و گفت: شخصیت والای علی (ع) از فهم بشر بسیار بالاتر است و امام هادی (ع) نیز در خطبه غدیریه به عظمت والای علی (ع) اشاره کرده است و در واقع باید گفت همه انبیا و اوصیا شاگرد علی (ع) هستند و همه مکاتب و بزرگان و کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کاروان پیام رسان غدیر در فامنین

برپایی کاروان پیام رسان غدیر در فامنین