مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-14اقتصادي

به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز روزانه 880 هزار تومان جریمه دارد


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به مواد قانون کار و تنظیم مقررات مالی دولت از جریمه پنج برابری حداقل دستمزد نیروی کار خارجی غیر مجاز برای کارفرمایان متخلف خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به مواد قانون کار و تنظیم مقررات مالی دولت از جریمه پنج برابری حداقل دستمزد نیروی کار خارجی غیر مجاز برای کارفرمایان متخلف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله دارایی با اشاره به قانون عدم به کارگیری اتباع خارجی غیر مجاز در واحدهای تولیدی، صنعتی و همچنین واحدهای صنفی و ساختمانی ضمن هشدار به کارفرمایان در خصوص به کارگیری اتباع خارجی غیر مجاز گفت: مطابق قانون کار اتباع بیگانه ای که فاقد پروانه کار یا پروانه کار موقت و یا کارت کار موقت باشند، اجازه اشتغال در کشور را نداشته و در صورت اشتغال کارفرمای آنها متخلف محسوب شده و مشمول جرایم سنگین خواهند شد.

دارایی در ادامه گفت: در راستای صیانت از اشتغال جوانان به ویژه فارغ التحصیلان و افراد جویای کار کشور، لازم است کارفرمایان محترم از به کارگیری نیرو کار خارجی غیر مجاز جداً خودداری کنند.

در صورت مشاهده توسط بازرسان کار به میزان پنج برابر حداقل دستمزد به ازای هر روز به کارگیری نیروی کار خارجی غیر مجاز جریمه خواهند شد و این اقدام قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز روزانه 880 هزار تومان جریمه دارد

به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز روزانه 880 هزار تومان جریمه دارد