مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-30سياسي

امام جمعه شهرقدس: بودجه شهرداری ها باتوجه به نیاز مردم صرف شود


امام جمعه شهر قدس ضمن خطبه های نماز جمعه در ارتباط با روز شهرداری ها و دهیاری ها گفت: لازم است با شناسایی اولویت ها و نیازهای مردم خدمات بیشتر ارائه شود و بودجه پیش بینی شده در شأن مردم صرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر قدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهر قدس در خطبه های نماز عبادی -سیاسی جمعه که ظهر امروز در مصلی شهر قدس برگزار شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و الگو قراردادن اولیای الهی در زندگی اظهار کرد: محبت میان همسران موجب استحکام خانواده و بقای زندگی است و نعمت ولایت فرصت مغتنمی برای شناخت اهل بیت(ع) است و غدیر روز اکمال دین بشریت است و همه باید این روز را بزرگ و زنده نگهدارند.

وی با بیان اینکه نقطه اوج غدیر در ظهور امام زمان(عج) است، گفت: زیارت جامعه کبیره و غدیریه یادگار امام هادی(ع) است که به همت ستاد جامعه کبیره شهر قدس در مدارس و مراکز فرهنگی برنامه حفظ بخش هایی از آن انجام می شود.

  خطیب نماز جمعه شهر قدس گفت: آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است و حدود 120 میلیارد دلار از دارایی ایران در این کشور بلوکه شده و فرهنگ نژادپرستی و برتری جویی در آمریکا موجب شده تا به کشورهای دیگر حمله کنند اما با ظهور و بروز انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا فروریخت و دروغ گویی آن ها نسبت به حقوق بشر به دنیا ثابت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرقدس: بودجه شهرداری ها باتوجه به نیاز مردم صرف شود

امام جمعه شهرقدس: بودجه شهرداری ها باتوجه به نیاز مردم صرف شود