مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-13سياسي

آمادگی برای راه اندازی مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی


آمادگی برای راه اندازی مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی با همراهی دادستانی، شهرداری و بهزیستی وجود دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون وزیر دادگستری گفت: آمادگی برای راه اندازی مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی با همراهی دادستانی، شهرداری و بهزیستی وجود دارد.

  سید علی کاظمی امروز پنج شنبه 22 تیر در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: دغدغه مندی مسئولان استان در حوزه آسیب های اجتماعی کاملا آشکار است، آسیب های اجتماعی موضوع مهمی در کشور ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون حقوق مالکیت فکری و دبیر مرجع ملی کودک وزارت دادگستری با بیان اینکه موضوع آسیب های اجتماعی، کودکان، زنان و مسائلی از این دست برای ما مهم هستند، گفت: باید برای حوزه اعتیاد و مواد مخدر در این استان با توجه به همجوار بودن با افغانستان در کنار برنامه های سالیانه برنامه اضطرار داشته باشیم.

کاظمی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی برای کشور ما موضوعی راهبردی است، افزود: موضوع آسیب های اجتماعی در ایران به دلیل آموزه های دینی موجود حساس است؛ در بحث کودکان، موضوع 1400 سال پیش مورد تاکید قرار گرفته است و همچنین مضامین بلندی در اسلام به مباحث کودکان پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای راه اندازی مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی

آمادگی برای راه اندازی مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان جنوبی