مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-25فرهنگي

حمایت از فیلمنامه با محوریت نقش زن در زندگی اجتماعی در آذربایجان شرقی


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تولید فیلمنامه با محوریت نقش زن در زندگی اجتماعی حمایت می کند.

- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد حمایت از فیلمنامه با محوریت نقش زن در زندگی اجتماعی در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تولید فیلمنامه با محوریت نقش زن در زندگی اجتماعی حمایت می کند.

علی محرمی، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری خانه سینمای مستند تبریز از فیلمنامه ها و طرح های فیلم مستند با زمان حداکثر 27 دقیقه با محوریت نقش زن در زندگی اجتماعی حمایت می کند.

وی موضوعات طرح ها و فیلمنامه ها را شامل، زیست عفیفانه، تقویت مسؤلیت پذیری اجتماعی و خود باوری ایرانی، انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی، ارتقاء و تعالی و انسجام بنیان خانواده عنوان کرد.

محرمی تشریح کرد: طرح و فیلمنامه مستند باید تایپ شده و با فونت و سایز 14 ( فایل PDF و نسخه چاپ شده ) ارائه شود و هر شخص می تواند حداکثر سه طرح و فیلمنامه مستند ارائه کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فیلمنامه با محوریت نقش زن در زندگی اجتماعی در آذربایجان شرقی

حمایت از فیلمنامه با محوریت نقش زن در زندگی اجتماعی در آذربایجان شرقی