مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14سياسي

ارتباط ایران با دنیا آبرومندانه و بر اساس اقتدار است


امروز ارتباط ایران با دنیا، ارتباطی آبرومندانه، عزتمندانه و مقتدرانه است و این نوع ارتباط نتیجه خون شهدا و عمل کردن به آیات قرآن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: انجام وظایف دینی به معنای تقوا است و باید تلاش کنیم تا در هرجایی که خدا نمی پسندد حضور نداشته باشیم.

وی افزود: تقوا به این معنی است که هر تصمیمی که خدا نمی خواهد نگیریم، هر لقمه ای که خدا نمی پسندد نخوریم، هر رفاقتی را که خدا راضی نیست لغو کنیم و در هر انجام وظیفه محکم بوده و از هر خلاف دور شویم.

امام جمعه قزوین احترام به بزرگ تر و اعضای خانواده را بخشی از تقوا دانست و افزود: اگر کسی تقوا داشت انسجام خانوادگی در او جدی تر است.

وی با بیان اینکه تقوا محصول نماز و عبادت است، اضافه کرد: اگر هر کسی در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار دارد به نوبه خود تقوا را رعایت کند بدون شک جامعه ارزشی خواهیم داشت.

آیت الله عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رییس جمهور به آفریقا ادامه داد: سفر رییس جمهور به آفریقا بیانگر تلاش برای برقراری تعامل سازنده با دنیا و فرصت خوبی برای تعامل با کشورهای بیشتری مخصوصاً در حوزه آفریقا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط ایران با دنیا آبرومندانه و بر اساس اقتدار است

ارتباط ایران با دنیا آبرومندانه و بر اساس اقتدار است