مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-20سياسي

گردشگری گیلان نیازمند تدبیر و برنامه ریزی است


رییس جهاد دانشگاهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه این استان زرخیز در عین زیبایی و سرسبزی با مشکلاتی مواجه است، - گفت: آمادگی داریم در زمینه های گردشگری، حل مشکلات سالمندی، درمان ناباروری و پیشگیری از سرطان فعالیت های جهاد دانشگاهی را در گیلان توسعه دهیم.

دکتر حسن مسلمی نایینی امروز در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، با اشاره به گذشت 43 سال از فعالیت جهاد دانشگاهی، از شناخته بودن جایگاه علمی و پژوهشی این نهاد در سطح کشور سخن گفت و افزود: مقام معظم رهبری توجه خاصی به جهاد دانشگاهی و اهمیت حیات و حضور این نهاد علمی - فرهنگی در کشور دارند و بیانات ایشان همواره راهگشای فعالیت های ما بوده است.

وی جهاد دانشگاهی را یکی از نهادهای مولود انقلاب دانست که جهادی و علم محور حرکت می کند و افزود: جهاد دانشگاهی انجام کارهای بر زمین مانده را در دستور کار دارد و یکی از وظایف خود را کمک به دولت می داند و به دنبال موازی کاری نیست.

رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه کشور ما در برهه ها و موقعیت های مختلف نیازهای متعددی دارد، تصریح کرد: در دهه اول انقلاب به موضوعات فرهنگی و نیروسازی و مدیریت دانشگاه نیاز داشتیم و لذا جهاد دانشگاهی وارد میدان شد؛ در زمانی دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری گیلان نیازمند تدبیر و برنامه ریزی است

گردشگری گیلان نیازمند تدبیر و برنامه ریزی است