مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-04سياسي

«سید هاشم» یک غدیری گمنام/ پیشگام مطالبه گری در «کوت عبدالله»


«سید هاشم موسوی» از مفاخر کوت عبدالله به شمار می رود که در اوج گمنامی خدمات بی نظیری در امر تبلیغ دین، نشر آموزه های شیعی و مطالبه گری انجام داد و نامش در دل مردم جاودان ماند.

- اهواز- سید هاشم موسوی از مفاخر کوت عبدالله به شمار می رود که در اوج گمنامی خدمات بی نظیری در امر تبلیغ دین، نشر آموزه های شیعی و مطالبه گری انجام داد و نامش در دل مردم جاودان ماند.

خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها - مصطفی آل علی: خوزستان مهد تولد انسان های بزرگ و جاودانی است که به مرور زمان شناخته می شوند؛ استانی که جای جای آن سرشار از داستان های عادی ولی ماندگاری است که بسی شنیدن دارد.

کوت سید صالح منطقه ای از توابع کوت عبدالله شهرستان کارون است که شاهد تولد مردی از تبار اهل بیت (ع) بود؛ سید هاشم موسوی در محیطی مذهبی – قرآنی و فرهنگی بزرگ شده بود و همین امر باعث شد تا در این زمینه ها فعالیت کند.

او قبل از انقلاب در سخنرانی هایی اسلامی – انقلابی که مهمترین آنها در مسجد آیت الله جزایری در اهواز برگزار می شد، حضور داشت.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و یکی از دوستان وی در این باره می گوید: من و سید از کوت عبدالله قبل از انقلاب به مراسمهای انقلابی و سخنرانی ها می رفتیم و همان جا با هم آشنا شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سید هاشم» یک غدیری گمنام/ پیشگام مطالبه گری در «کوت عبدالله»

«سید هاشم» یک غدیری گمنام/ پیشگام مطالبه گری در «کوت عبدالله»