مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-21سياسي

باید مراقب استحاله فرهنگی بیگانگان باشیم


استحاله فرهنگی یکی از توطئه های نظام کفر در برابر ارزش های اسلامی از زمان نهضت عاشوراست که امروز نیز در همین راستا تلاشی جدی را شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه این هفته شهر اصلاندوز اظهار کرد: 6 کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس و روسیه در پایان نشست اخیر خود در مسکو که دوشنبه هفته گذشته برگزار شد در بیانیه ای مشترک خواهان ارجاع پرونده جزایر سه گانه به دیوان بین المللی دادگستری به منظور حل و فصل این مسأله مطابق با مشروعیت بین المللی شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: اماراتی ها با شیطنت همیشگی خود ضمن تأیید وجود اختلاف بر سر جزایر آن را به بیانیه مشترک روسیه و 6 کشور جنوب خلیج فارس وارد کردند تا همزمان بتوانند در آینده دعوای حقوقی خود علیه ایران را که اکنون با تأیید کل اعضای دارای حق وتوی شورای امنیت، پشتیبانی می شود در دیوان بین المللی دادگستری مطرح کنند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز افزود: شیوه کار اماراتی ها برای کسب حمایت چین در چند ماه گذشته و روسیه در موضوع جزایر سه گانه این گونه است به طوری که امارات وارد اعلام مالکیت خود بر جزایر نمی شود بلکه صرفاً دعوت به حل اختلاف از طریق راه های مسالمت آمیز می کند، در نتیجه بسیاری از کشورها آن را می پذیرند، با این حال صرف پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مراقب استحاله فرهنگی بیگانگان باشیم

باید مراقب استحاله فرهنگی بیگانگان باشیم