مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-24سياسي

میزبانی مرکز میراث ناملموس تهران از پنجمین نشست شورای حکام


پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس درآسیای غربی و مرکزی، این هفته در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرکز مطالعات منطقه ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی (مرکز میراث ناملموس تهران) در روزهای 5 و 6 تیرماه 1402 میزبان پنجمین نشست عادی شورای حکام مرکز خواهد بود.

این نشست به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون برخی روال های اجرایی، تصویب برخی امور پیش بینی شده در اساسنامه و توافق نامه منعقده بین دولت جمهوری اسلامی ایران و یونسکو، انتخاب ریاست شورای حکام و مرکز، انتخاب متخصصان شورا برای دوره چهار ساله آتی، برنامه ریزی جلسات هیأت اجرایی مرکز، و سرانجام بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه ی فعالیت های مرکز برای سال 2023-2024 و تصویب نهایی آنها در هتل لاله تهران برگزار می شود.

برخی دیگر از سرفصل های پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس درآسیای غربی و مرکزی در راستای تدوین برنامه های راهبردی و اجراییِ پاسدارانه از هویت فرهنگی ملل منطقه و میراث زنده در آسیای غربی و مرکزی به مدیریت و راهبرد ایران خواهد بود.

در این نشست که به ریاست علی دارابی، قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی و نماینده دولت ایران در شورای حکام برگزار می شود؛ علی اکبر متکان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مرکز میراث ناملموس تهران از پنجمین نشست شورای حکام

میزبانی مرکز میراث ناملموس تهران از پنجمین نشست شورای حکام