مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:552023-06-25سياسي

ایران آماده صادرات کیت ژنتیک به آمریکا و دیگر کشورها است


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به آمادگی صادرات کیت ژنتیک به آمریکا گفت: به آمریکا می گوییم که اگر مردم آن کشور به کیت های ژنتیک نیاز دارند می توانند درخواست خود را اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر عباس مسجدی در مراسم افتتاحیه هفتمین همایش سراسری طب و قضا که صبح امروز یکشنبه چهارم تیرماه با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: هفتمین همایش طب و قضا محصول تلاش های دوساله دبیرخانه این همایش با هدف تعامل بین پزشکان قانونی و قضات، بحث و بررسی پیرامون مسائل مبتلابه و در نهایت برای خدمت رسانی علمی به مردم و تسریع در صدور احکام عالمانه است.

وی افزود: پس از برگزاری 6 دوره موفق همایش طب و قضا در سال های گذشته، همایش هفتم، امروز آغاز به کار می کند که محورهای اصلی آن بر اساس نیازهای استخراج شده و در جهت اصلاح فرایندها انتخاب شده اند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه پزشکی قانونی تلفیقی از سه محور پزشکی، فقه و حقوق است، تصریح کرد: پزشکی قانونی به عنوان سازمانی پیشرو باید مسائل فقهی روز پزشکی را با همفکری فق ها مورد بررسی قرار دهد و در همین راستا و با توجه به مسائل مبتلابه جامعه، موضوعاتی را به عنوان محور در این همایش مورد بررسی قرار داده و راهکارهایی برای آن اندیشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آماده صادرات کیت ژنتیک به آمریکا و دیگر کشورها است

ایران آماده صادرات کیت ژنتیک به آمریکا و دیگر کشورها است