مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-01سياسي

تکمیل زیرساخت های طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس نیازمند اعتبار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه داتشگاه خبرگزاری داتشجو، رحمن دشتی در نشست با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احداث ساختمان اداری و استقرار شرکت ها در طرح جامع عمرانی اکنون در حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار است از محل بودجه عمرانی .

- رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: تکمیل ساختمان اداری و استقرار شرکت های فناور پارک علم و فناوری خلیج فارس نیازمند بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه داتشگاه خبرگزاری داتشجو، رحمن دشتی در نشست با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احداث ساختمان اداری و استقرار شرکت ها در طرح جامع عمرانی اکنون در حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار است از محل بودجه عمرانی اعتبار موردنیاز اتمام آن تامین شود.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس اکنون 96 میلیارد ریال بدهی به پیمانکار احداث ساختمان پارک دارد و حدود 50 میلیارد ریال اعتبار نیز برای احداث بخش های باقیمانده از پروژه نیاز دارد.

ایشان ضمن قدردانی از استاندار بوشهر بابت پیگیری تصویب اعتبارات مورد نیاز پارک علم و فناوری در دور دوم سفر هیئت دولت به استان، ابراز امیدواری کرد با تخصیص کامل اعتبارات مصوب شده، مشکل نقدینگی پروژه مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس نیازمند اعتبار است

تکمیل زیرساخت های طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس نیازمند اعتبار است