مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-12اجتماعي

حمله سگ به پسر 12 ساله در مرکز شهر تبریز


اسمش را هرچه دوست دارید، بگذارید، ولگرد، بی خانمان، بلاصاحب، این نامگذاری ها چیزی از صورت مسئله حل نمی کند، امروز خیابان ها و معابر سطح شهر ها و روستا های  تبریز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وجود سگ هایی که نه تنها باعث رعب و وحشت می شوند، بلکه ناقل آلودگی و بیماری های زیادی هم هستند، بیماری هایی، چون هاری، کرم انگلی و بیماری های مشترک انسان و حیوان که باعث شده وجود آزادانه سگ ها بعنوان یک تهدید برای انسان و جامعه رقم بخورد و این معضل را تبدیل به یک فاجعه ای دردناک برای شهر های آذربایجان شرقی بدل سازد.

حضور سگ های ولگرد موضوعی است که این روزها نه تنها تصویر تبریز را از لحاظ منظر شهری مخدوش کرده، بلکه موجب نارضایتی و نگرانی شهروندان از تبعات و خطرات پرسه این حیوانات در سطح شهر شده است.

این روزها شاهد تجمع سگ های ولگرد در خیابان هایی شهر تبریز حتی مرکز شهر تبریز هستیم که باعث ناراحتی بسیاری از هموطنان شده اند، سگ های در طرح و رنگ های متفاوت که آزادانه در سطح شهر پرسه می زنند و علاوه بر برهم زدن منظر شهری، احتمال خطرات جانی و بهداشتی را برای شهروندان نیز افزایش داده اند.

  صبح امروز  کودک و چند نفر عابر در مرکز شهر تبریز مورد حمله یک قلاده سگ قرار گرفت که متاسفانه منجر به زخمی شدن کودک و اعزام او به  مراکز درمانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سگ به پسر 12 ساله در مرکز شهر تبریز

حمله سگ به پسر 12 ساله در مرکز شهر تبریز