مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-02سياسي

اجازه مداخله در انتخابات را نمی دهیم


معاون استانداری و رییس ستاد انتخابات فارس با تاکید بر لزوم پایبندی همه به قانون به عنوان فصل الخطاب، گفت: در انتخابات آتی به هیچ وجه در مقابل حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و به هیچ کس اجازه مداخله در امر انتخابات را نمی دهیم.

- ایسنا/فارس معاون استانداری و رییس ستاد انتخابات فارس با تاکید بر لزوم پایبندی همه به قانون به عنوان فصل الخطاب، گفت: در انتخابات آتی به هیچ وجه در مقابل حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و به هیچ کس اجازه مداخله در امر انتخابات را نمی دهیم.

اسماعیل قزل سفلی یکشنبه 11 تیرماه در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت فارس بیان کرد: به عنوان مجری و همراه با مجموعه شورای نگهبان به عنوان ناظران انتخابات تلاش خواهیم کرد که با هماهنگی و ارتباط دائم کمیته های مختلف ستاد انتخابات و هیئت نظارت در زمینه آموزش و توانمندی سازی مجریان و ناظران فرآیند انتخابات را اجرا کنیم.

او ادامه داد: ما به عنوان مجموعه وزارت کشور وظیفه داریم که با هدایت افکار عمومی و استفاده از همه ظرفیت ها زمینه حضور گسترده مردم و در ادامه صیانت از آراء آنها را فراهم کنیم.

معاون سیاسی استانداری فارس اظهار کرد: باید از هم اکنون شرایطی را فراهم آوریم که با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، تمام مسیرهای تخلف محکم مسدود شده و شرایط به گونه ای باشد که همه به فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه مداخله در انتخابات را نمی دهیم

اجازه مداخله در انتخابات را نمی دهیم