مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-03سياسي

جنایات آمریکا باید برای مردم بازگو و تبیین شود


آمریکایی ها با وجود اتفاقاتی که در کشورشان رخ می دهد همچون حمل آزاد سلاح و کشته شدن مردم در تیراندازی های خیابانی و مدارس و شکنجه در زندان ها باز هم مدعی حقوق بشر هستند.

- ایسنا/هرمزگان معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: آمریکایی ها با وجود اتفاقاتی که در کشورشان رخ می دهد همچون حمل آزاد سلاح و کشته شدن مردم در تیراندازی های خیابانی و مدارس و شکنجه در زندان ها باز هم مدعی حقوق بشر هستند.

سید محمد حسینی صبح امروز (12 تیرماه) در آیین گلباران محل شهادت 290 مسافر بی گناه پرواز 655 هواپیمای مسافربری ایرباس که به دست آمریکا در خلیج فارس به شهادت رسیدند، توسط خانواده هایشان، با حضور برروی عرشه ناو شهید ناظری، افزود: به نمایندگی از ملت ایران روی ناو شهید ناظری آمده ام.

وی بیان کرد: جنایت آمریکایی ها در حمله به هواپیمای مسافربری ایران هرگز فراموش نمی شود و این تنها یکی از جنایات آمریکایی هاست که هیچ توجیهی ندارد.

حسینی با اشاره به اینکه آمریکایی ها برای پیشبرد اهدافشان هر جنایتی مرتکب می شوند، خاطرنشان کرد: این لکه ننگ هرگز پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: کشورهای غربی در گذشته با عنوان حمایت از حقوق بشر و با شعار ترقی کشورهای مختلف را غارت و استثمار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات آمریکا باید برای مردم بازگو و تبیین شود

جنایات آمریکا باید برای مردم بازگو و تبیین شود