مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:452023-06-27پزشكي

اختصاص یک بیمارستان صحرایی در عرفات


رییس جمعیت هلال احمر از اختصاص یک بیمارستان صحرایی در عرفات و حضور تیم های واکنش سریع در رمی جمره جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای خدمات رسانی به حجاج اظهارداشت: از ظهر دیروز زائران به عرفات منتقل شده اند و علاوه بر بیمارستان در 8 مکتب اسکان زائران، پزشکان مستقر و خدمات بهداشت، درمان ارائه می دهند و امروز برای مراسم برائت از مشرکین و دعای عرفه پوشش امدادی زائران را خواهیم داشت هم سلامت آنها را کنترل می کنیم.

وی افزود: بیمارانی که در بیمارستان های ما در مکه بستری هستند در قالب کاروان وقوف اضطراری به کاروان ها ملحق می کنیم و پس از طی مراحل حج آنها در مشعر و منا مجدد به بیمارستان ها باز می گردند و ادامه دارمان و خدمات را خواهند داشت و اعمال حج آنها توسط روحانیون کاروان و همراهانی که دارند پیگیری می شود.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: در مشعر دو پایگاه سیار خدمات امدادی و بهداشت ارائه و همچنین زائران را از مشعر تا منا مشایعت خواهیم کرد در منا هم بیمارستان صحرایی مجهز خواهیم داشت.

برای رمی جمره هر یک ربع ساعت یک تیم واکنش سریع همراه زائران .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک بیمارستان صحرایی در عرفات

اختصاص یک بیمارستان صحرایی در عرفات