مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-19دانش

نمایه شدن 10 نشریه دانشگاه علامه در یک پایگاه بین المللی


تعداد نشریات نمایه شده دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه بین المللی دواج (DOAJ) با نمایه شدن 10 نشریه دیگر به 31 نشریه رسید.

- تعداد نشریات نمایه شده دانشگاه علامه طباطبایی در پایگاه بین المللی دواج (DOAJ) با نمایه شدن 10 نشریه دیگر به 31 نشریه رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، محمد شرفی، با اعلام این خبر گفت: 10 نشریه دیگر به فهرست نشریات نمایه شده دانشگاه در پایگاه بین المللی دواج (DOAJ) افزوده شد و تعداد نشریات نمایه شده دانشگاه علامه طباطبایی در این پایگاه به 31 نشریه رسید.

وی افزود: در جهت بین المللی سازی تولیدات و نشریات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و با همت مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه، نشریه های پژوهش های ترجمه در زبان و ادبیات عربی ، پژوهش نامه مددکاری اجتماعی ، مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند ، مطالعات رسانه های نوین ، بازیابی دانش و نظام های معنایی ، پژوهش نامه کلام تطبیقی شیعه ، Journal of Mathematics and Modeling in Finance ، حکمت و فلسفه ، International Journal of Digital Content Management و پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی ، در پایگاه بین المللی دواج (DOAJ) ثبت نهایی شدند.

مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: از مزایای نمایه شدن نشریات در این پایگاه استنادی، افزایش خوانندگان مقالات، قابلیت دسترسی مقالات برای خوانندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایه شدن 10 نشریه دانشگاه علامه در یک پایگاه بین المللی

نمایه شدن 10 نشریه دانشگاه علامه در یک پایگاه بین المللی