مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-28دانش

لزوم تقویت فعالیت تشکل های دانشجویی علوم پزشکی شهیدبهشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در نشست معرفی اعضای جدید انجمن اسلامی 1348 و تکریم فعالیت های گروه سابق، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه انجمن اسلامی 1348 انجمنی ریشه دار است که پشتوانه تاریخی دارد، گفت: اثرات فعالیت های مثبت این انجمن در کالبد دانشگاه جاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در نشست معرفی اعضای جدید انجمن اسلامی 1348 و تکریم فعالیت های گروه سابق، ضمن تبریک به دانشجویان و اعضای منتخب جدید انجمن اسلامی 1348 دانشگاه اظهار کرد: معرفی اعضای جدید به معنای محدودیت فعالیت و طبقه بندی اعضا به دوگروه قدیم و جدید نیست، باید از همه ظرفیت ها برای ارتقای جایگاه دانشگاه بهره برد.

وی افزود: هدف انتخابات، رویش تشکیلاتی است که در قالب انتخابات شکل متفاوتی به خود می گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه فضای پرچالش و التهاب آور، شرایط فعالیت را دشوارتر خواهد کرد، مسیر وظایف اعضای انجمن ها و تشکل های دانشجویی را تبیین کرد.

زالی به سالروز درگذشت استاد شهیدبهشتی اشاره کرد و گفت: مهمترین ویژگی برجسته ایشان به عنوان روحانی نواندیش، که این دانشگاه مزین به نام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت فعالیت تشکل های دانشجویی علوم پزشکی شهیدبهشتی

لزوم تقویت فعالیت تشکل های دانشجویی علوم پزشکی شهیدبهشتی