مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 08:002023-06-23اقتصادي

توسعه حمل و نقل تیران نیازمند مشارکت بخش خصوصی است


توسعه و تقویت حمل و نقل درون و بیرون شهری در این شهرستان نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: توسعه و تقویت حمل و نقل درون و بیرون شهری در این شهرستان نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.

علی محمدی کیا، شامگاه (پنجشنبه، یکم تیرماه) در گردهمایی اصناف تیران و کرون، اظهارکرد: اعتبارات و بودجه دولتی پاسخگوی همه نیازها از جمله حمل و نقل عمومی نیست.

وی افزود: شهرداری های این شهرستان توان مالی خرید مینی بوس و تاکسی برای فعالیت در حوزه شهری و بین شهری را ندارند از این رو بخش خصوصی باید فعال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حمل و نقل به عنوان یک صنعت در اشتغالزایی و تسهیل رفت و آمد مردم نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه امکان جذب سرمایه گذار در حمل و نقل عمومی وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند از این فرصت استفاده و وارد همکاری شوند.

محمدی کیا به جایگاه اصناف و فعالیت آنان در اقتصاد جامعه اشاره کرد و گفت: همبستگی کسبه با یکدیگر برای ایجاد بازار خوب و جذب مشتری لازم است.

وی مشتری مداری، احترام به مردم، انصاف و قانونمداری را از مولفه های اساسی در کسب و کار اعلام و اظهار کرد: عرضه کالای با کیفیت و فیمت مناسب مشتری را به بازار ترغیب و رضایتمندی را افزایش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمل و نقل تیران نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

توسعه حمل و نقل تیران نیازمند مشارکت بخش خصوصی است