مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:312023-07-08فرهنگي

اولین سوییت سمفونی قزوین تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا امامقلی ظهر امروز در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات حوزه هنری استان قزوین برگزار شد، از برگزاری اولین دوره ادبیات پایداری خبر داد و اظهار کرد: برگزاری اولین دوره ادبیات پایداری مورد استقبال هنرمندان این حوزه قرار گرفته و ارسال 15 اثر در این بخش تایید کننده این موضوع است.

وی با اشاره به تولید شش فیلم 100 ثانیه ای در مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین، افزود: حوزه هنری استان قزوین توجه ویژه ای به ساخت فیلم، مستند و.

داشته و از هنرجویان و هنرمندان این عرصه استقبال می کند.

رییس حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: ساخت شش فیلم 100 ثانیه ای، چهار مستند نیمه بلند و یک مستند کوتاه از دیگر تلاش های هنرمندان حوزه هنری استان قزوین در بخش فیلم و مستند سازی است.

این مسوول نگارخانه حوزه هنری قزوین را از فعال ترین نگار خانه های استان دانست و گفت: ثمره تلاش هنرمندان حوزه هنری استان قزوین در نگارخانه حوزه هنری به اطلاع مردم در سطح استانی و ملی می رسد و برگزاری 17 نمایشگاه در این نگارخانه حاکی از تحقق این موضوع است.

امامقلی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه مبنی بر اینکه آیا در حوزه هنری تاکنون تولیداتی در عرصع موسیقی وجود داشته، بیان کرد: اولین سوییت سمفونی قزوین تولید و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سوییت سمفونی قزوین تولید شد

اولین سوییت سمفونی قزوین تولید شد