مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-09سياسي

اقدامات ایجابی و سلبی حوزه عفاف و حجاب در کنار یکدیگر تاثیر گذار خواهد بود


دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر خراسان شمالی گفت: اگر 95 درصد اقدام ایجابی انجام بگیرد؛ اما پنج درصد اقدام سلبی تحقق پیدا نکند تأثیرگذاری خاصی نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حجت الاسلام هادی رحیمی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر خراسان شمالی در ستاد عفاف و حجاب استان اظهار کرد: 39 اتحادیه زیرمجموعه اصناف استان هستند که صحبت های لازم بین آن ها انجام شده و در راستای رعایت عفاف و حجاب تقریباً 40 درصد از بازاریان همراه این حرکت بودند و 60 درصد دررابطه با اقدامات ایجابی و ارائه نکردن خدمات به بدحجابان ترک فعل داشتند.

وی گفت: اگر 95 درصد اقدام ایجابی انجام بگیرد؛ اما پنج درصد اقدام سلبی تحقق پیدا نکند تأثیرگذاری خاصی نخواهد داشت.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر خراسان شمالی افزود: اقدامات ایجابی و تذکرات لسانی انجام می شود، اما به راحتی از کنار اقدامات سلبی گذشته می شود، قطعاً ما نیز رضایتی به پلمب اماکن اقتصادی که درآمد خانواده ها هستند، نیستیم، اگر کار در مرحله صحبت حل شود، خیلی بهتر است.

حجت الاسلام هادی رحیمی با تأکید بر این موضوع که با اقدامات صورت گرفته بازاریان و اصنافی که کشف حجاب کرده اند، کاهش پیدا کرده، گفت: این در حالی است که ارائه خدمات به افراد بدون حجاب انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ایجابی و سلبی حوزه عفاف و حجاب در کنار یکدیگر تاثیر گذار خواهد بود

اقدامات ایجابی و سلبی حوزه عفاف و حجاب در کنار یکدیگر تاثیر گذار خواهد بود