مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:012023-06-28اقتصادي

دسته گل آبفا در شهر توریستی سی سخت +تصویر و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، پروژه های فاضلاب شهری سی سخت در نظارت ضعیف مسئولان به دردی بی درمان برای مردم شهر سی سخت تبدیل شده است.

پروژه های فاضلاب شهری سی سخت که از سال 1401 شروع شد در سایه بی خیالی دستگاه مربوطه و خود مختاری پیمانکاران چندین ماه به درازا انجامید تا آنجایی که مردم با گلایه های فراوان از مسئولین شهرستان دنا خواستار اتمام پروژه شدند و راضی بودند این پروژه ادامه پیدا نکند که بالاخره با فشارهای رسانه ای پروژه ها با کیفیت پایین تحویل شد که امروز شاهد فرونشست در همان پروژه ها هستیم.

رییس آب و فاضلاب دنا در پیامی از مردم شهر سی سخت بابت به درازا کشیده شدن این پروژه ها عذرخواهی کرد و قول داد که پیمانکار جدید با تجهیزات بیشتر و نیروی کار قوی تر حاضر خواهد شد و پروژه حدفاصل پژوهشسرا تا پل سیل بند را اجرا خواهد کرد.

پیمانکار پروژه خیابان حدفاصل پژوهش سرا تا پل سیل بند در ابتدا شروع به کار خوبی داشت ولی کم کم بی انگیزه شد و پروژه ای که قرار بود ظرف مدت یک هفته تمام شود نزدیک به یک ماه است که با حرکت کند لاکپشتی در حال کار کردن است و این مهم در حالی است که بازاریان این خیابان در این مدت از کسب و کار افتادند و در شرایط بدی به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته گل آبفا در شهر توریستی سی سخت +تصویر و فیلم

دسته گل آبفا در شهر توریستی سی سخت +تصویر و فیلم