مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:252023-06-26سياسي

آخرین وضعیت پست برق آسیب دیده بهبهان/ رفع مشکل تا روز سه شنبه


مدیر امور انتقال ناحیه ارجان شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: یکی از ترانس های بخش 230 به 33 کیلوولت پست اصلی بهبهان دچار حادثه شد که اقدامات تعویض آن بدون وقفه در حال انجام است.

- ایسنا/خوزستان مدیر امور انتقال ناحیه ارجان شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: یکی از ترانس های بخش 230 به 33 کیلوولت پست اصلی بهبهان دچار حادثه شد که اقدامات تعویض آن بدون وقفه در حال انجام است.

عبدالصاحب کفایت در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: چهارشنبه شب (31 خرداد) یکی از ترانس های 50 مگاولت آمپری بخش 230 به 33 کیلوولت پست اصلی بهبهان به علت حادثه از مدار خارج شد که پس از بررسی های اولیه مشخص شد این ترانس نیاز به تعویض دارد.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی و حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و مساعدت وزیر نیرو، ترانس جایگزین از پتروشیمی گچساران بارگیری و به پست برق اصلی بهبهان منتقل شد.

مدیر امور انتقال ناحیه ارجان شرکت برق منطقه ای خوزستان اظهار کرد: برای تسریع در انجام کار یک جرثقیل فوق سنگین از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس به پست برق منتقل و در یک اقدام جهادی و با تلاش شبانه روزی ترانس آسیب دیده جداسازی و مونتاژ ترانس جدید به روی سکو آغاز شد.

کفایت ادامه داد: با حضور گروه های عملیاتی از دیگر نواحی انتقال شرکت برق منطقه ای خوزستان در سه شیفت کاری، آماده سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پست برق آسیب دیده بهبهان/ رفع مشکل تا روز سه شنبه

آخرین وضعیت پست برق آسیب دیده بهبهان/ رفع مشکل تا روز سه شنبه