مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-03سياسي

حجاب بخشی از فرهنگ ایرانی/ بی حجابی بحران هویت را به همراه دارد


شهرکرد_ امروز شاهدیم دشمنان در جنگ نرم و فضای مجازی تلاش می کنند حجاب را از زنان بگیرند در حالیکه عفاف و حجاب جزیی از فرهنگ ایرانی است.

- خبرگزاری مهر_گروه استان ها: مسأله حجاب و عفاف صرفاً مربوط به فرهنگ و کشور ما نیست و در همه مناطق دنیا پوشش، مفهوم و تعریف دارد.

پوشش زنان و مردان راهی برای انتقال آداب، رسوم و اندیشه ها بوده و هست و نکته مهم مبنای آن افکاری است که در جامعه وجود دارد، لباس خود یکی از ابزارهای اساسی برای انتقال مفاهیمی است که یک جامعه می خواهد به دیگران انتقال دهد خصوصاً مفاهیمی که باور و اعتقادات آن جامعه بوده و تکلیف تلقی می شود.

ما به عنوان مسلمان و کسی که به دین پیامبر خاتم (ص) اعتقاد دارد کمترین تبلیغ را برای دین داریم، و چون کشور ما اسلامی است فکر می کنیم همه تبلیغات را باید حکومت و سیستم رسمی انجام دهد در حالی که در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای برای تبلیغ سایر ادیان هزینه های بسیاری می شود و حتی فرق ظاله و عرفان های مجعول بیشترین هزینه ها را در این راه انجام می دهند.

حجاب امروز بسیار مورد هجمه قرار گرفته است و شاهدیم که چگونه افرادی با در نظر گرفتن منافع شخصی و در قبال دریافت مزایایی با حرکات نمایشی قصد از بین بردن جایگاه حجاب و عفاف در بین خانواده های ایرانی را دارند و عده ای نیز بدون در نظر گرفتن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب بخشی از فرهنگ ایرانی/ بی حجابی بحران هویت را به همراه دارد

حجاب بخشی از فرهنگ ایرانی/ بی حجابی بحران هویت را به همراه دارد