مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-24سياسي

طعم کلوچه محلی رودان در چایخانه امام رئوف


63نفر از خادمیاران رودانی در چایخانه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به زائران آن امام همام خدمات رسانی می کنند.

- محسن نجفی مسئول کانون خدمت رضوی رودان صبح امروز در گفت و گو باخبر نگار فارس در رودان  گفت: 63 نفر از خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان رودان  با حضور خود به مدت سه روز در چایخانه حرم مطهر رضوی به زائرین حضرت ثامن الحجج(ع) خدمت رسانی می کنند.

  محسن نجفی، مسئول کانون خدمت رضوی رودان ادامه داد: 63نفر از خادمیاران رضوی شهرستان رودان به نمایندگی از مردم استان هرمزگان با هدف خدمت به زائرین حرم رضوی به مدت 3روز به مشهد مقدس اعزام شدند و به زائرین حرم رضوی خدمت کردند.

وی با اشاره به حضور اولین گروه خادمیاران رضوی رودان در چایخانه حضرت رضا(ع) افزود: خادمیاران رضوی رودان با حضور در چایخانه باغ رضوان حضرت رضا(ع) در مشهد با پذیرایی چای، کلوچه و شیرینی محلی و شربت آبلیمو به زائرین حرم، عشق و علاقه شان را به این حضرت ابراز کردند.

نجفی ادامه داد: فعالیت چایخانه، بعد از اقامه نماز صبح با قرائت دعای فرج امام زمان(عج) و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز و تا اذان ظهر ادامه دارد.

مسئول کانون خدمت رضوی رودان ادامه داد: خادمیاران در گروه اول با فراهم کردن امکانات از جمله قند، چای، دمنوش، شکر، کلوچه محلی و بیسکویت از امروز سوم تیرماه تا 5 تیرماه1402 به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم کلوچه محلی رودان در چایخانه امام رئوف

طعم کلوچه محلی رودان در چایخانه امام رئوف