مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 20:352023-07-18سياسي

هر چه در مدح و رثای اهلبیت(ع) سروده ام، نتیجه کرامت و عنایت سیدالکریم(ع) است


معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از طرف تولیت این بارگاه ملکوتی، ضمن حضور در منزل استاد سازگار، از حضور و اجرای این ذاکر دلسوخته اهل بیت(ع) در ویژه برنامه مسلمیه در سالیان متمادی تقدیر و تشکر کرد.

- هر چه در مدح و رثای اهلبیت(ع) سروده ام، نتیجه کرامت و عنایت سیدالکریم(ع) است معاون امور علمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از طرف تولیت این بارگاه ملکوتی، ضمن حضور در منزل استاد سازگار، از حضور و اجرای این ذاکر دلسوخته اهل بیت(ع) در ویژه برنامه مسلمیه در سالیان متمادی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاج غلامرضا سازگار در این دیدار با بیان اینکه بیش از 40 سال است همزمان با ایام مسلمیه در حرم توفیق مداحی پیدا می کند، گفت: پیش از انقلاب هم به همین مناسبت در این آستان مقدس مرثیه سرایی داشتم، آن روزها حداکثر یک طرف صحن پر می شد و دو سه هیأت بیشتر نمی آمدند؛ هیأت مداحان، هیأت سادات شیرازی و بعدها جامعه وعاظ هم اضافه شد.

این پیرغلام اهل بیت افزود: در این مراسم که در گذشته هم مثل الان سه شب اقامه عزا می شد، چند تن از مداحان به نام، مانند مرشد اسماعیل مداحی می کردند و بنده حدود پانزده سال و شاید بیشتر است که اجرای مراسم را به عنوان مجری به عهده داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر چه در مدح و رثای اهلبیت(ع) سروده ام، نتیجه کرامت و عنایت سیدالکریم(ع) است

هر چه در مدح و رثای اهلبیت(ع) سروده ام، نتیجه کرامت و عنایت سیدالکریم(ع) است