مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-02اقتصادي

وضعیت گندم، نان و آرد در شیراز/لزوم افزایش دستمزد کارگران نانوایی ها


به دنبال اجرای سیاست های جدید دولت در بحث گندم، آرد و نان و البته کالاهای استراتژیک، طی هفته های اخیر، مباحث و سئوالاتی مربوط به کیفیت نان، کاهش زمان فعالیت نانوایی ها و تشکیل صف های طولانی و .

- ایسنا/فارس به دنبال اجرای سیاست های جدید دولت در بحث گندم، آرد و نان و البته کالاهای استراتژیک، طی هفته های اخیر، مباحث و سئوالاتی مربوط به کیفیت نان، کاهش زمان فعالیت نانوایی ها و تشکیل صف های طولانی و .

مشکلاتی برای نانوایان ایجاد شد، در راستای تشریح وضعیت فارس در ارتباط با گندم، آرد و نان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی فارس در یک کنفرانس خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

مهدی جمالی یکشنبه 11 تیر، در کنفرانس خبری که به میزبانی استانداری فارس برگزار شد، توضیح داد: وظیفه تامین کالاهای اساسی، به ویژه گندم و آرد برعهده اداره کل غله بوده و شرکت خدمات بازرگانی در زمینه تامین و حفظ ذخیره کالاهای استراتژیک و البته توزیع بر اساس سیاست های کلان ملی، مسئولیت دارد.

افزایش 2 برابری خرید در فارس جمالی گفت: خوشبختانه و به لطف الهی و بارندگی های نسبتا خوب، میزان تولید گندم توسط کشاورزان فارس در سال زراعی گذشته، افزایش قابل توجهی داشته است، به نحوی که تا صبح امروز، 843 هزار تُن گندم از تولیدکنندگان با نرخ 11 هزار و 500 تومان خریداری و ذخیره شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت گندم، نان و آرد در شیراز/لزوم افزایش دستمزد کارگران نانوایی ها

وضعیت گندم، نان و آرد در شیراز/لزوم افزایش دستمزد کارگران نانوایی ها