مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-18سياسي

وقتی آینه های عبرت مدعی حکمرانی خوب می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سازندگی نوشت: در حالی که ماحصل و دستاورد سفر رییسی به آفریقا «توافق بر سر تهاتر محصولات پتروشیمی با کالا های اساسی» تبیین شده، - ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران می گوید عبدالناصر همتی از موضع نقد شیوه حکمرانی دولت رییسی است و دولت باید فرصت های از دست رفته را دریابد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سازندگی نوشت: در حالی که ماحصل و دستاورد سفر رییسی به آفریقا توافق بر سر تهاتر محصولات پتروشیمی با کالا های اساسی تبیین شده، اصولگرایان، حامیان دولت و رسانه های منتسب به این جریان به تمجید از این سفر پرداختند و خود رییسی هم تعبیر سرزمین فرصت ها را برای آن به کار برد و نقد برخی از کارشناسان و سیاسیون در این راستا را فاقد اهمیت خوانده بود.

رییسی همچنین گفته بود اراده ما بر تعامل با همه کشور های جهان است، دنیا فقط به چند کشور غربی خلاصه نمی شـود که خودشان را جامعه جهانی می دانند.

همان طور که قاره آمریکا و آسیا مهم است، آفریقا هم مهم اسـت و ظرفیت های بسیاری دارد.

این سخنان رییسی با واکنش عبدالناصر همتی استاد اقتصاد دانشگاه تهران و از کاندیدا های انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 مواجه شد و در توییتی در پاسخ به این سخنان رییس دولت سیزدهم نوشت که آقای رییسی در آفریقا به درستی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی آینه های عبرت مدعی حکمرانی خوب می شوند

وقتی آینه های عبرت مدعی حکمرانی خوب می شوند