مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:052023-06-22سياسي

تراکم سازی ها به سود مافیای مسکن است نه مردم


تراکم سازی ها فقط به سود مافیای مسکن است نه مردم و دولت باید اجازه دهد خود مردم خانه بسازند و در این مسیر مصالح ارزان و زیرساخت را فراهم کند.

- قم- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:تراکم سازی ها فقط به سود مافیای مسکن است نه مردم و دولت باید اجازه دهد خود مردم خانه بسازند و در این مسیر مصالح ارزان و زیرساخت را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن اراکی در نشست تبیینی معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی که به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و بسیج مهندسین قم برگزار شد اظهار داشت: شهر موجود مرده ای نیست بلکه زنده است که اولین و مهمترین عنصر موجود زنده ای که در یک شهر زندگی می کند بنا بر تعریف دین اسلام، ارتباط او با خداوند است که زمینه این امر باید فراهم باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این جهان با حکمت و تدبیر خلق شده و همه چیز با نظم مشخصی در کنار هم قرار گرفته و هیچیک از عناصر خلقت تصادفی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اولین عنصر حاکم بر ارتباط انسان با جهان آن است که انسان باید خاضع برای خداوند باشد و شهری که ساخته می شود نیز باید در همین راستا و هدف تعریف شود.

وی افزود: بریدن و قطع ارتباط جامعه شهری با نظام طبیعت اولین و خطرناک ترین نتیجه سبک مدیریت و شهرسازی غربی است و این موضوع مهمی است که انسان باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم سازی ها به سود مافیای مسکن است نه مردم

تراکم سازی ها به سود مافیای مسکن است نه مردم