مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 23:052023-07-02سياسي

تشریح آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از استاندار سابق کرمانشاه


نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش 91 درصدی ارتباطی این شهرستان، گفت: زیرساخت های ارتباطی سنقروکلیایی تا پایان شهریور تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینی کیا بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری که با اصحاب رسانه اظهار کرد: طی پنج سال گذشته تلاش های بسیاری برای تکمیل و فراهم کردن زیر ساخت ها به ویژه در شهرستان سنقر و کلیایی صورت گرفته است.

وی افزود: در شهرستان سنقر وکلیایی گاز رسانی طی پنج سال گذشته با پیگیری و بررسی های فراوان به طور کامل مورد پوشش قرار گرفته و هم اکنون هیچ روستایی بدون گاز نبوده و پرونده گازرسانی در این شهرستان بسته شده است .

نماینده مردم سنقر وکلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه و آب رسانی و ارتباطات بر اساس برنامه ریزی و قول های داده شده پیش بینی شده که پرونده آب رسانی و ارتباطات نیز تا پایان شهریور ماه پس از تکمیل بسته شود و در حال حاضر نیز 91 درصد پوشش ارتباطات در شهرستان سنقر وکلیایی را شاهد هستیم.

حسینی کیا به رشد و پیشرفت حوزه کشاورزی در شهرستان سنقروکلیایی اشاره و خاطر نشان کرد: تا پنج سال گذشته پنج هزار و 500 هکتار از اراضی این شهرستان کشت آبی بودند که در این مدت با افزایش 2 هزار و 20 هکتاری به حدود هفت هزار هکتار اراضی آبی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از استاندار سابق کرمانشاه

تشریح آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از استاندار سابق کرمانشاه