مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-15سياسي

آخرین وضعیت مصدومان رسم تیراندازی در مراسم عروسی باغملک


حال دو نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بهروز فرج الهی فرماندار باغملک امروز در جمع خبرنگاران  در تشریح جزییات تیراندازی در مراسم عروسی در باغملک اظهار کرد : با پافشاری عده ای بر اجرای رسم اشتباه تیراندازی در مراسم عروسی و فاتحه خوانی بار ها سبب شده تا شاهد اتفاق های ناگوار و مرگبار در استان خوزستان و شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه این تیراندازی از سوی بستگان داماد انجام شد، افزود: در این حادثه 6 نفر مجروح و بلافاصله به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک منتقل شدند.

فرج الهی با بیان اینکه در نتیجه این تیراندازی یک نوجوان به نام ابوالفضل کاظمی در بیمارستان به دلیل شدت جراحت ها جان خود را از دست داد، اضافه کرد: حال 2 نفر از مصدومان حادثه وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: یکی از مصدومان به اهواز اعزام شده و یک نفر دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفت، ولی یک کلیه و طحال خود را از دست داده و درحال حاضر در بیمارستان بستری است.

فرج الهی اضافه کرد: سه نفر دیگر از مصدومان حادثه تیراندازی به صورت سرپایی در بیمارستان شهید طباطبایی باغملک درمان و ترخیص شدند.

فرج الهی گفت: بلافاصله پس از این اتفاق با صدور دستور های لازم از سوی مقام های قضایی و دادستان عمومی و انقلاب باغمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مصدومان رسم تیراندازی در مراسم عروسی باغملک

آخرین وضعیت مصدومان رسم تیراندازی در مراسم عروسی باغملک