مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-26سياسي

فرمانده سپاه: دشمنان برای برهم زدن امنیت برنامه دارند


فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان ایران را مانند شهرهای سوریه می خواهند، گفت: آنها برای برهم زدن امنیت برنامه دارند و در این مسیر از تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مدیران و مقامات ارشد لشکری و کشوری در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: حضور در میان مدیران و مسئولان دلسوز، علما و روحانیون گرانقدر، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح منطقه شمالغرب افتخار بزرگی است که نصیب انسان می شود.

وی با برشمردن گوشه ای از اقدامات و مأموریت های رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر دشمنان افزود: ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در برابر تفرقه افکنی معاندان رمز اقتدار این قرارگاه است و بحمدالله در برابر دشمنان همیشه پیروز بوده اند و دشمن هیچ گاه جرأت تجاوز به مرزهای غربی ایران را ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به توطئه ها و فتنه های دشمنان علیه ملت ایران در طول 44 سال گذشته تاکید کرد: شهرهای سوریه نمونه ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه: دشمنان برای برهم زدن امنیت برنامه دارند

فرمانده سپاه: دشمنان برای برهم زدن امنیت برنامه دارند