مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-21سياسي

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهیدان کیخا


معاون رییس جمهور با حضور در منزل شهیدان عزت الله و اکبر کیخا با والدین این شهیدان جلیل القدر استان گلستان دیدار و از این خانواده صبور و انقلابی قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد حسینی در منزل شهیدان کیخا در فاضل آباد استان گلستان حضور یافت و در دیدار صمیمی با پدر و مادر شهیدان والامقام عزت الله و اکبر کیخا و جمعی از مدیران استان گفت: این افتخار خانواده شهدا است که فرزندان برومند خود را بر اساس آموزه های مکتب امام حسین (ع) و شهدای کربلا تربیت کرده اند و سبب عزت و سرافرازی ایران اسلامی شده اند.

وی تکریم و بزرگداشت والدین شهدا را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: همه ما مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا هستیم؛ لذا خود را مقید می دانیم در سفرها و مناسبت های مختلف به دیدار خانواده های بزرگوار شهیدان شتافته تا ضمن تجدید میثاق با شهیدان از صفا، معنویت و روحیه ولایی و انقلابی آنان انرژی بگیریم و فراموش نکنیم که اقتدار، امنیت و عزت ایران عزیز مدیون فداکاری و جان نثاری شهیدان عالی مقام است.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته در مقابل همه دشمنی ها و توطئه ها، راست قامت و استوار ایستاده و با قدرت به راه خود ادامه داده به برکت خون شهیدان است که باید قدردان و ادامه دهنده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهیدان کیخا

دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهیدان کیخا