مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 00:152023-06-23اقتصادي

عملیات احداث خط انتقال گاز تربت جام به صالح آباد قبل از فصل سرما پایان می یابد


معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: تا قبل از شروع فصل سرمای امسال، عملیات احداث خط انتقال گاز تربت جام به صالح آباد در خراسان رضوی پایان خواهد رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: تا قبل از شروع فصل سرمای امسال، عملیات احداث خط انتقال گاز تربت جام به صالح آباد در خراسان رضوی پایان خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید چگنی جمعه 2 تیر ماه در حاشیه سفر خود به تربت حیدریه در جمع خبرنگاران از خط انتقال گاز دیزباد به تربت حیدریه به عنوان بزرگ ترین ایستگاه گازرسانی خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این پروژه در تقویت شبکه گازرسانی استان های شمال شرقی کشور به ویژه این شهرستان بسیار تأثیرگذار است.

معاون وزیر نفت افزود: راهبردهای بسیار خوبی در وزارت نفت برای تقویت شبکه گازرسانی در شمال شرق کشور تدوین شده که روز پنجشنبه عملیات گازرسانی به یکی از پروژه های مهم حلقه شرقی آغاز شد.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه به تدریج برنامه های دیگری نیز در این زمینه به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: خط انتقال تربت جام صالح آباد، خط انتقال قم، محمدیه پارچین و ایستگاه تقویت فشار آرادان از مهم ترین این پروژه ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث خط انتقال گاز تربت جام به صالح آباد قبل از فصل سرما پایان می یابد

عملیات احداث خط انتقال گاز تربت جام به صالح آباد قبل از فصل سرما پایان می یابد