مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-19اقتصادي

کشف انبار قاچاق و احتکار کالاهای اساسی میلیاردی در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هدایت بهرامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، - سرهنگ هدایت بهرامی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف قاچاق و احتکار انواع کالا های اساسی از یک انبار به ارزش بیش از 26 میلیارد ریال در شورآباد تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هدایت بهرامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران از وجود یک انبار قاچاق و احتکار کالاهای اساسی در جنوب تهران در محدوده شورآباد مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

در این راستا ماموران این پلیس به همراه کارشناسان اداره صمت شهر تهران در بازدید از انبار شناسایی شده مقادیر قابل توجهی از کالاهای اساسی و مواد غذایی قاچاق و احتکار شده، از قبیل: برنج و روغن در برندهای مختلف را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه تصریح کرد: در این عملیات یک تن برنج خارجی و همچنین 34 هزار و 293 کیلو گرم روغن ایرانی کشف شد و کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات مذکور را بیش از 26 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار قاچاق و احتکار کالاهای اساسی میلیاردی در تهران

کشف انبار قاچاق و احتکار کالاهای اساسی میلیاردی در تهران