مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-18سياسي

تاکید خرازی بر الگو قرار دادن موفقیت های هسته ای و نظامی در حوزه اقتصادی


سومین نشست از سلسله نشست های نظم جهانی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه 25 تیرماه با حضور کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی در محل موسسه مطالعات ایران و اوراسیا برگزار شد.

- سومین نشست از سلسله نشست های نظم جهانی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه 25 تیرماه با حضور کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی در محل موسسه مطالعات ایران و اوراسیا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که به شکل بسته و با حضور عباس عراقچی دبیر شورا، اعضای شورای علمی موسسه مطالعات ایراس، تعداد معدودی از استادان دانشگاه، کارشناسان حوزه روابط بین الملل و دیپلمات های ارشد وزارت خارجه برگزار شد، کمال خرازی، وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران تحلیلی از وضعیت موجود بین المللی، مولفه های قدرت در نظام بین الملل و سناریوهای پیش رو در عرصه سیاست جهانی ارائه نمود.

وی همچنین روند توسعه در کشورمان طی چهار دهه گذشته و دستاوردها و چالش های آن و همچنین تناسبات و تعارضات آن را با عرصه روابط بین الملل به بحث گذاشت.

به اعتقاد خرازی بخش عمده ای از مشکلاتی که تاکنون جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه بوده است نتیجه سیاست استقلال جویانه ایران و مقاومت در برابر قدرت های استکباری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید خرازی بر الگو قرار دادن موفقیت های هسته ای و نظامی در حوزه اقتصادی

تاکید خرازی بر الگو قرار دادن موفقیت های هسته ای و نظامی در حوزه اقتصادی