مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-17سياسي

تهیه پکیج های خورشیدی برای بهره مند شدن عشایر از روشنایی


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از تهیه پک هایی برای بهره مند شدن عشایر از روشنایی توسط محققان این سازمان خبر داد و گفت: این پکیج در مراحل پایانی قرار دارد و عشایر عزیز با استفاده از پنل های خورشیدی از امکانات روشنایی و شارژ تلفن بهره مند می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از تهیه پک هایی برای بهره مند شدن عشایر از روشنایی توسط محققان این سازمان خبر داد و گفت: این پکیج در مراحل پایانی قرار دارد و عشایر عزیز با استفاده از پنل های خورشیدی از امکانات روشنایی و شارژ تلفن بهره مند می شوند.

علی اصغر فاتحی فر، در دیدار با رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با بیان این که جهاددانشگاهی از بدو تاسیس به عنوان نهاد عمومی غیردولتی فعالیت های خود در حوزه های فرهنگی و علمی را تداوم می دهد، افزود: این نهاد به صورت خودگردان اداره شده و تنها 5 الی 7 درصد بودجه آن از طریق اعتبارات دولتی تامین می شود.

وی با تشریح عملکرد بخش ها و معاونت های مختلف سازمان جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاددانشگاهی در قالب سه کارگروه توسعه مدیریت، برنامه ریزی شهری و جامعه شناسی در حوزه مطالعاتی فعالیت داشته و با ارگان های مختلف قراردادهایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پکیج های خورشیدی برای بهره مند شدن عشایر از روشنایی

تهیه پکیج های خورشیدی برای بهره مند شدن عشایر از روشنایی