مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-30سياسي

ضرر 15 میلیارد دلاری قرن در آزادسازی مهران


فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: صدام برای تصرف مهران با کمک بلوک شرق و غرب بیش از 15 میلیارد دلار تجهیزات خریداری کرد که در نهایت با شکست مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، 37 سال از آن روز باشکوه و ماندگار می گذرد، روزی که امام(ره) فرمود؛ مهران را هم خدا آزاد کرد.

دهم تیرماه برگ زرینی در تاریخ ذهن مردمان این سرزمین است روزی پر افتخار و غرورآمیز که سمبل مقاومت، رشادت و شهامت مردمان مظلوم و صبور مردم این دیار است.

امروز مهران آزاد و قهرمان، دروازه میلیون ها نفر برای رسیدن به وصل سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) شده است.

پس از عملیات غرورآفرین والفجر هشت و تصرف شبه جزیره راهبردی فاو توسط رزمندگان ایرانی، خشم صدام را از نیروهای مسلح ایرانی بیشتر کرد و برای تسکین این شکست مذبوحانه و تسکین غرور لگدمال شده اش دستور داد تا تمامی تجربه دیده های جنگ اعم از بازنشسته و کهنسال تا جوان تازه نفس برای مقابله با ایران راهی جبهه های جنگ شوند.

وی با شعار تجربه پیران و نیروی جوانان پیروزی آفرین است، توانست سپاهی بزرگ تحت عنوان سپاه الله اکبر متشکل از چهار لشکر را دوباره بر علیه ایران اسلامی جمع آوری و سازماندهی کند همزمان با تمامی جبهه های نبرد از جنوب تا شمال غرب یورش همه جانبه ببرد و در این تهاجم گسترده تنها موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 15 میلیارد دلاری قرن در آزادسازی مهران

ضرر 15 میلیارد دلاری قرن در آزادسازی مهران