مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-08اقتصادي

انجام 54 عملیات اطفای حریق در کرمانشاه طی امسال


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه با اشاره به انجام 54 عملیات اطفای حریق در کرمانشاه از ابتدای سال جاری، گفت: 17 هکتار از اراضی طبیعی در آتش سوزی خسارت دیدند.

- انشااله کولانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسئله مهم حریق در ایام گرم سال، اظهار کرد: این مسئله می توان به یک بحران تبدیل شود اما با این وجود با بررسی و برنامه ریزی های انجام شده در استان کرمانشاه تاکنون مانع از بروز بحران و چالش در حوزه منابع طبیعی و حریق شده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته به دلیل کمبود بارش ها مراتع از پوشش گیاهی خاصی برخوردار نیستند آتش سوزی کمتری را شاهد بودیم که بر خلاف آن امسال به دلیل بارش های مناسب و پوشش گیاهی بیشتر حریق در برخی مناطق به وسعت بالایی رخ داد و به همین دلیل مقایسه این 2 سال باهم ممکن نیست.

مدیرکل منابع طبیعی آبخیزداری استان کرمانشاه با تاکید به رضایت عشایر کوچ نشین از پوشش گیاهی و مرتع و علوفه برای دام ها، تصریح کرد: با وجود پوشش های مناسب گیاهی و ارزش های بالای زیست محیطی، انسانی و اقتصادی با یکسری اعمالی که ناشی از ناآگاهی و یا مجرمانه است می تواند باعث ایجاد حریق شود.

کولانی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تدابیر حفاظتی پیشگیرانه و عملیاتی تدارک دیده شده که موارد اطلاع رسانی کارگاه های آموزشی، شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 54 عملیات اطفای حریق در کرمانشاه طی امسال

انجام 54 عملیات اطفای حریق در کرمانشاه طی امسال