مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-10سياسي

دشمن به اندازه کل بودجه کشور برای تخریب حجاب هزینه می کند


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ای که برای از بین بردن عفاف و حجاب توسط دشمنان صرف می شود به اندازه بودجه کل کشور ماست پس چرا در این جنگ ترکیبی دست مسئولان در این زمینه بسته است.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ای که برای از بین بردن عفاف و حجاب توسط دشمنان صرف می شود به اندازه بودجه کل کشور ماست پس چرا در این جنگ ترکیبی دست مسئولان در این زمینه بسته است.

دکتر فاطمه محمدبیگی در همایش چادرهای آسمانی که امروز دوشنبه 19 تیر با حضور مسئولان استانی در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت های آیت الله عابدینی، امام جمعه قزوین، بنیاد عفاف و حجاب از سال 1394 در قزوین راه اندازی شده و مشغول فعالیت است و خوشبختانه در سطح کشور هم تعامل گسترده ای با سازمان های متعدد بخش دولتی و خصوصی ایجاد کرده به نحوی که امروز شاهد یک نگاه ملی و گسترده در حوزه عفاف و حجاب هستیم.

نماینده مردم قزوین با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب در کنار سایر تشکل های مردمی حامی زیست عفیفانه در جامعه است، عنوان کرد: نیاز امروز ما وحدت و انسجام در حوزه ترویج و تشویق به زیست عفیفانه بوده و مطالبه مردمی عفاف و حجاب در سطح کلان جامعه مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به اندازه کل بودجه کشور برای تخریب حجاب هزینه می کند

دشمن به اندازه کل بودجه کشور برای تخریب حجاب هزینه می کند