مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-07سياسي

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های یک دستاورد بزرگ است


امام جمعه ارومیه عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های را یک دستاورد بزرگ دانست و افزود: 40درصد از جمعیت دنیا در این گروه عضویت دارند و این عضویت یک ظرفیت بزرگ برای کشور از لحاظ مباحث اقتصادی، - ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه ارومیه عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های را یک دستاورد بزرگ دانست و افزود: 40درصد از جمعیت دنیا در این گروه عضویت دارند و این عضویت یک ظرفیت بزرگ برای کشور از لحاظ مباحث اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و خارج کردن دلار از مبادلات اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی 16 تیرماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، با اشاره به اینکه آمریکا در تلاش است ایران را به یک کشور منزوی تبدیل کند، تصریح کرد: با عنایت خداوند، رهبری آیت الله خامنه ای و اتخاد برنامه های خوب توسط دولت مردمی، کشور روز به روز قدرتمندتر شده و سیتره اش بر دنیا در حال گسترش است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم ایران سختی ها را تحمل کرده اما از مسیر خارج نشدند و با عنایت خداوند هر روز شاهد بالا رفتن جایگاه کشور در دنیا و افزایش تعاملات هستیم.

امام جمعه ارومیه ضمن تبریک عید غدیر خم و تاکید بر الگوگیری از سیره و شخصیت امام علی (ع) در زندگی، یاد آور شد: تلاش های خوب و متعددی توسط مردم، نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های یک دستاورد بزرگ است

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های یک دستاورد بزرگ است